Αν και έχει κατηγορηθεί από πολλούς ότι ευθύνεται για αύξηση βάρους, μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι η καθημερινή κατανάλωση ενός ποτηριού μπύρα κάνει καλό στην υγεία σας.
Ισπανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι η μέτρια κατανάλωση μπύρας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο υπέρτασης και διαβήτη, αλλά μπορεί και να βοηθήσει τους ανθρώπους να χάσουν βάρος!
Διευκρίνισαν ότι για την αυξημένη περίμετρο της μέσης που έχουν όσοι καταναλώνουν μπύρα και κυρίως οι αγγλοσάξωνες ευθύνονται τα πολύ λιπαρά συνοδευτικά της μπύρας και η αλόγιστη κατανάλωση.
Προσφορές GoldenDeals.gr. Κάντε εγγραφή και ζήστε την Αθήνα σχεδόν τσάμπα. Εκπτώσεις ως -90%! Πατήστε εδώ
Οι Δρ. Ραμόν Estruch και Δρ. Rosa Lamuela εξέτασαν 1.249 άνδρες και γυναίκες άνω των 57 ετών για τη μελέτη «Ζύθος, μεσογειακή δίαιτα και καρδιαγγειακά νοσήματα».
ΑΔΥΝΑΤΙΣΤΕ ΜΕ Acai Berry Thin Πατήστε εδώ
Ανακάλυψαν ότι εκείνοι που συνοδεύουν τη μεσογειακή διατροφή τους με ένα ποτήρι μπύρα “όχι μόνο δεν παίρνουν βάρος, αλλά σε μερικές περιπτώσεις χάνουν βάρος”. Ισχυρίζονται μάλιστα ότι η μπύρα προσφέρει στην υγεία τα ίδια οφέλη που έχουν ήδη αποδοθεί στη μέτρια κατανάλωση κρασιού.
Η μπύρα περιέχει φολικό οξύ, βιταμίνες, σίδηρο και ασβέστιο, που σύμφωνα με τη μελέτη έχουν προστατευτική δράση στο καρδιαγγειακό σύστημα. Έχει επίσης σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, σε σύγκριση με άλλα ποτά.
Τα άτομα που έπιναν τακτικά μέτριες ποσότητες μπύρας ήταν λιγότερο πιθανό να πάσχουν από διαβήτη και υψηλή αρτηριακή πίεση και είχαν λιγότερο σωματικό λίπος.
Η Δρ. Lamuela ανέφερε: «Σε αυτή τη μελέτη έχουμε καταρρίψει μύθους. Γνωρίζουμε ότι η μπύρα δεν ευθύνεται για την παχυσαρκία».
Ο Δρ. Estruch είπε ότι οι Ισπανοί λάτρεις της μπύρας δεν μοιάζουν με τους Βρετανούς, οι οποίοι «πίνουν μεγάλες ποσότητες, σχεδόν χωρίς να κινούνται από τη θέση τους, ενώ παράλληλα τρώνε τσιπς και λουκάνικα».
Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι γυναίκες δεν θα πρέπει να πίνουν πάνω από δύο μικρά ποτήρια μπύρας την ημέρα, ενώ οι άνδρες πάνω από τρία, σε συνδυασμό με υγιεινή διατροφή και άσκηση.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης, τη Hospital Clinic της Βαρκελώνης και το Ινστιτούτο Υγείας Carlos III στη Μαδρίτη.
Πηγή: Dailymail
